Jak zamówić opakowania kartonowe z nadrukiem w Minipak?

Zamówienie opakowań kartonowych z nadrukiem w Minipak to prosty i intuicyjny proces, który składa się z kilku kroków:

  1. Kontakt z nami
    Skontaktuj się z naszym zespołem poprzez telefon lub e-mail, aby omówić swoje potrzeby i uzyskać więcej informacji.
  2. Przygotowanie szczegółów zamówienia
    Aby przygotować indywidualną wycenę, będziemy potrzebować kilku informacji, takich jak:
    1. Wymiary opakowania
    2. Liczba opakowań, które chcesz zamówić.
    3. Rodzaj uszlachetnienia powierzchni (np. lakierowanie, tłoczenie, hot stamping).
    4. Gramatura surowca

    Więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie Ceny

  3. Wycena i akceptacja oferty
    Na podstawie dostarczonych informacji przygotujemy dla Ciebie wycenę, uwzględniając Twoje wymagania jakościowe i ilościowe. Po zaakceptowaniu oferty przystępujemy do kolejnych etapów.
  4. Przygotowanie wykrojnika
    W ciągu 24 godzin od potwierdzenia zlecenia przygotujemy indywidualnie dopasowany wykrojnik.
  5. Projekt graficzny
    Prosimy o przygotowanie projektu pudełka z nadrukiem w formie graficznej i umieszczenie go na przesłanym przez nas projekcie technicznym wykrojnika. Projekt może być również opracowany przez nas. Przed przystąpieniem do projektu zalecamy zapoznanie się z wytycznymi dla projektu.
  6. Realizacja zamówienia
    Po potwierdzeniu wszystkich szczegółów i otrzymaniu projektu przystępujemy do produkcji. Czas realizacji zależy od wielkości zamówienia i wybranych uszlachetnień.
  7. Dostawa lub odbiór gotowych opakowań
    Po zakończeniu produkcji dostarczymy opakowania pod wskazany adres lub umożliwimy ich odbiór. Jesteśmy do Twojej dyspozycji na każdym etapie, aby odpowiedzieć na pytania i udzielić wsparcia.